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01. Books
Jonas, J.M.. (2017).  Stakeholder Integration in Service Innovation. Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations.
Naik, H S. (2017).  Simplifying Solution Space: Enabling Non-Expert Users to Innovate and Design with Toolkits. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations.
Kurbel, K., Brenner W., Chamoni P., Frank U., Mertens P., & Roithmayr F. (2009).  Studienführer Wirtschaftsinformatik 2009 | 2010. 222.
Huff, A. Sigismund, Floyd S., Sherman H., & Terjesen S. (2009).  Strategic Management: Logic and Action. 448.
Knolmayer, G., Mertens P., Zeier A., & Dickersbach J. (2009).  Supply Chain Management Based on SAP Systems - Architecture and Planning Processes. 207.
Möslein, K. M., & Matthaei E. E. (2009).  Strategies for Innovators: HHL Open School Case Book.
Fritzsche, A. (2009).  Schatten des Unbestimmten. Der Mensch und die Determination technischer Abläufe.
Huff, A. Sigismund, Floyd S., Sherman H., & Terjesen S. (2008).  Strategic Management.
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Services Made in Germany: Ein Reiseführer. (Reichwald, R., Ed.).
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Services Made in Germany: A Travel Guide. (Reichwald, R., Ed.).
Luczak, H., Reichwald R., & Spath D. (2004).  Service Engineering in Wissenschaft und Praxis. Die ganzheitliche Entwicklung von Dienstleistungen. (Reichwald, R., Ed.).
Meier, M., Sinzig W., & Mertens P. (2003).  SAP Strategic Enterprise Management/Business Analytics - Integration von strategischer und operativer Unternehmensführung (SAP Kompetent).
Knolmayer, G. F., Mertens P., & Zeier A. (2002).  Supply Chain Management Based on SAP Systems. 244.
Meier, M., Sinzig W., & Mertens P. (2002).  SAP Strategic Enterprise Management/Business Analytics - Integration von strategischer und operativer Unternehmensführung (SAP Kompetent).
Mertens, P., Chamoni P., Ehrenberg D., Griese J., J H. Lutz, & Kurbel K. (2002).  Studienführer Wirtschaftsinformatik.
Knolmayer, G., Mertens P., & Zeier A. (2001).  Supply Chain Management Based on SAP Systems: Order Management in Manufacturing Companies (SAP Excellence).
Knolmayer, G., Mertens P., & Zeier A. (2000).  Supply Chain Management auf Basis von SAP-Systemen: Perspektiven der Auftragsabwicklung für Industriebetriebe (SAP Kompetent).
Marr, R., & Reichwald R. (1982).  Schriftenreihe „Mensch und Arbeit im technisch-organisatorischen Wandel. (Reichwald, R., Ed.).
02. Edited Books and Volumes
Möslein, K. M., & Bessant J. (2017).  Strategic leadership for sustainable competitiveness. International Journal of Technology Management. 73(1/2/3), 
Hansen, E. G., Große-Dunker F., & Reichwald R. (2009).  Sustainability Innovation Cube: A Framework to Evaluate Sustainability of Product Innovations. XXth ISPIM Conference "The Future of Innovation", 21.–24. Juni 2009.  (234.63 KB)
Bonnemeier, S., Ihl C., & Reichwald R. (2008).  Solution Selling: Capabilities for Value Creation and Value Appropriation. INFORMS Marketing Science Conference, 12.-14. Juni 2008.
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Services Made in Germany: Ein Reiseführer.
Dinter, B., Winter R., Chamoni P., Gronau N., & Turowski K. (2008).  Synergien durch Integration und Informationslogistik. Proceedings der DW2008.
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Services Made in Germany: A Travel Guide.
Reichwald, R., Müller M., Piller F., & Ihl C. (2005).  Satisfaction with mass customization: the mediating role of the co-design process. 3rd World Congress on Mass Customization and Personalization, 18.-21. September 2005.
Reichwald, R., Müller M., Ihl C., & Piller F. (2005).  Satisfaction of customer co-designers: the influence of process and product. Responsible Management in an Uncertain World, 4.-7. Mai 2005.
Reichwald, R., Müller M., Ihl C., & Piller F. (2005).  Satisfaction of customer co-designers: process vs. product satisfaction. 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing: contamination, innovation, integration, 24.-27. Mai 2005.
Huff, A. Sigismund, & Sarason Y. (1998).  Structuration theory: an expanded theoretic framework for organizational identity. Best Paper Proceedings, Academy of Management Meeting.
Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M. (0).  Series "Markets and Organisations" (Schriftenreihe "Markt- und Unternehmensentwicklung").
03. Journal Papers
Jonas, J. M., & Roth A. (2017).  Stakeholder integration in service innovation - an exploratory case study in the healthcare industry. International Journal of Technology Management. 73(1/2/3), 
Möslein, K. M., & Bessant J. R. (2017).  Special Issue: Strategic Leadership for Sustainable Competitiveness. International Journal of Technology Management. 73(1/2/3), 
Agarwal, N., Grottke M., Mishra S., & Brem A. (2017).  A systematic literature review of constraint-based innovations: State of the art and future perspectives. IEEE Transactions on Engineering Management. 64(1), 3-15.
Roth, A., Dumbach M., Schliffka B., & Möslein K. M. (2017).  Successful management of diverse corporate innovation communities. Journal of Strategy and Management. 10(1), 2-18.
Jonas, J. M., Roth A., & Möslein K. M. (2016).  Stakeholder integration for service innovation in German medium-sized enterprises. Service Science. 8(3), 320-332.
Naik, H S., & Möslein K. M. (2016).  Social Media in User Entrepreneurship. Lecture Notes in Computer Science. 9742,
Naik, H S., Velamuri V. K., & Möslein K. M. (2016).  Simplifying Solution Space: A multiple case study on 3D printing toolkits. Proceedings of the European Conference on Information Systems (ECIS).
Agarwal, N., & Brem A. (2015).  Strategic business transformation through technology convergence: implications from General Electric's industrial internet initiative. International Journal of Technology Management. 67, 196–214.
Böhmann, T., Leimeister J. Marco, & Möslein K. M. (2014).  Service-Systems-Engineering. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 56(2), 83-90.
Böhmann, T., Leimeister J. Marco, & Möslein K. M. (2014).  Service Systems Engineering. Business & Information Systems Engineering. 6(2), 
Dinter, B. (2013).  Success Factors for Information Logistics Strategy - An Empirical Investigation. Decision Support Systems. 54, 1207-1218.
Jekimovics, L., Wickham M., & Danzinger F. (2013).  Social Networking and e-CRM:‘Revolution’ or ‘e-business as usual’?. Academy of Taiwan Business Management Review. 9,
Harms, D., Hansen E. G., & Schaltegger S. (2013).  Strategies in Sustainable Supply Chain Management: An Empirical Investigation of Large German Companies. Corporate Social Responsibility and Environmental Management.
Wolpert, S., & Reuter C. (2012).  Status Quo of City Logistics in Scientific Literature: A Systematic Literature Review. Transportation Research Record. 2269, 110–116.
Mertens, P. (2012).  Schwierigkeiten mit IT-Projekten der Öffentlichen Verwaltung - Neuere Entwicklungen. Informatik Spektrum. 35, 433-446.
Hansen, E. G., Harms D., & Schaltegger S. (2011).  Sustainable Supply Chain Management im globalen Kontext: Praxisstand des Lieferantenmanagements in DAX- und MDAX-Unternehmen. Die Unternehmung. 65, 87-110.
Hansen, E. G., Bullinger A. C., & Reichwald R. (2011).  Sustainability Innovation Contests: Evaluating Contributions with an Eco Impact-Innovativeness Typology. International Journal of Innovation and Sustainable Development. 5, 221-245.
Kölling, M., Neyer A-K., & Möslein K. M. (2010).  Strategies towards Innovative Services: Findings from the German Service Landscape. The Service Industry Journal. 30(4), 609-620.
Mertens, P. (2009).  Schwierigkeiten mit IT-Projekten der öffentlichen Verwaltung. Informatik Spektrum. 32, 42-49.
Hansen, E. G., Grosse-Dunker F., & Reichwald R. (2009).  Sustainbility Innovation Cube: A Framework to evaluate Sustainability-Oriented Innovations. International Journal of Innovation Management. 13, 683-713.
Fritzsche, A. (2009).  The simulated traces of action - B.I. and reflection through technology. International Review of Information Ethics. 10, 3-8.
Tegtmeier, N., Gehra B., Moellenkamp H., & Kuenne C. W. (2009).  Serviceorientierte IT-Architekturen: Kritische Bestandsaufnahme und Herausforderungen für das Controlling. Zeitschrift für Controlling & Management (ZfCM).
Mertens, P., Stößlein M., Meier M. C., & Gilleßen S. (2005).  Synergien eines Multifunktionalen Informations-Leitstands für die Unternehmensführung. Information Management & Consulting. 20, 27–33.
Stößlein, M., & Mertens P. (2003).  Stufen der Personalisierung in Stakeholder-Informationssystemen. (Reimer, U., Abecker A., Staab S., & Stumme G., Ed.).Proceedings zur 2. Konferenz Professionelles Wissensmanagement. Profession, 181–184.
Billmeyer, A., Bradl P., & Mertens P. (2003).  Simulation in der strategischen Unternehmensplanung. WISU - Das Wirtschaftsstudium. 32, 1256–1268.
Mertens, P. (1999).  Spricht es sich bei den Bildungspolitikern auch herum?. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 41, 199.
Mertens, P. (1995).  Supply Chain Management (SCM). WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 37, 177 ff..
Mertens, P., & Morschheuser S. (1994).  Stufen der Integration von Daten- und Dokumentenverarbeitung - dargestellt am Beispiel eines Maschinenbauunternehmens. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 36, 444 ff..
Mertens, P. (1993).  SAP-Einführung - Implementation of SAP Software . WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 35, 417.
04. Conference Papers
Naik, H S., & Fritzsche A. (2016).  Simplifying with Modularity: How Users Innovate when Making. R&D Management Conference.
Höckmayr, B., Roth A., & Möslein K. M. (2016).  Service Systems Engineering Triggered by Digitalization – a Conceptual Framework. EURAM 2016.
Höckmayr, B., Genennig S. M., Roth A., & Möslein K. M. (2016).  Service Systems Engineering Triggered by Digitization - Evidence from German Manufacturing SMEs. RESER 2016.
Roth, A., Jonas J. M., Fritzsche A., Danzinger F., & Möslein K. M. (2015).  Spaces for Value Co-Creation: The Case of “JOSEPHS® - The Service Manufactory”. EURAM Conference.
Jonas, J. M., Roth A., & Möslein K. M. (2014).  Stakeholder integration for service innovation in German medium-sized enterprises. 24th Annual RESER Conference.
Grahsl, I., & Velamuri V. K. (2014).  Servitization Logics for Utilities: A Systematic Approach to Develop B2C-Offerings. The XXV ISPIM Conference – Innovation for Sustainable Economy & Society.
Marheineke, M., Habicht H., & Möslein K. M. (2014).  Standing in Misunderstanding: Analyzing Boundary Objects’ Effectiveness in Innovation Communities. R&D Management Conference 2014.
Jonas, J. M., & Roth A. (2014).  Stakeholder Integration in Service Innovation - An Explorative Case Study on Health Care Solutions Development. EURAM Valencia.
Fritzsche, A., Jonas J. M., Roth A., & Möslein K. M. (2014).  Systematic Service Development: Exploring the Role of the Setting. R&D Management Conference.
Rass, M., & Bullinger A. C. (2012).  Sharing Is Caring: On the Importance of Social Capital for Open Innovation. European Academy of Management (EURAM) Annual Conference 2012.
Posselt, T., Roth A., & Förstl K. (2012).  A Systematic Assessment of Empirical Research in Success Factors in New Service Development. EURAM.
Dinter, B., & Lorenz A. (2012).  Social Business Intelligence: A Literature Review and Research Agenda. Proceedings of the 33rd International Conferece on Information Systems (ICIS).
Rass, M., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2012).  The Social Side of Open Innovation: The Role of Social Capital in Open Innovation Communities. 10th International Open and User Innovation Conference.
Fritzsche, A., & Geiger R. (2011).  The strategies and tactics of patent management and their importance for competitive advantage. (Turner, G., & Minnone C., Ed.).the 3rd European conference on intellectual capital.
Möslein, K. M., Bullinger A. C., Kölling M., & Niehaves B. (2010).  Service Innovation & Open Collective Work (Vorwort). Gesellschaft für Informatik e.V. (GI) Jahrestagung 2010. 941-942.
Kölling, M., Neyer A-K., Scheler J., & Möslein K. M. (2010).  Shedding light on innovation opponents. 17th International Product Development Management Conference 2010.
Söldner, J-H., Haller J. B. A., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2009).  Supporting Research Collaboration – On the Needs of Virtual Research Teams. (Hansen, H. R., Karagiannis D., & Fill H., Ed.).9th International Conference on Business Informatics 2009.
Hansen, E. G., Große-Dunker F., & Reichwald R. (2009).  Sustainability Innovation Cube: A Framework to Evaluate Sustainability of Product Innovations. Paper presented at XXth ISPIM Conference "The Future of Innovation", 21–24 June 2009, Vienna, Austria. Awarded with the "Best student paper award".
Bessant, J. R., von Stamm B., & Möslein K. M. (2008).  Selection Strategies for Discontinuous Innovation. 8th Annual Conference of the European Academy of Management (EURAM) 2008.
Matthaei, E. E., & Andreas J. M. (2007).  Search Strategies For Discontinuous Innovation: Theoretical Findings And Practical Relevance. European Academy of Management (EURAM) 2007.  (308.39 KB)
Stößlein, M., & Mertens P. (2003).  Stufen der Personalisierung in Stakeholder-Informationssystemen. Wissensmanagement. 181-184.
Reichwald, R., Bieberbach F., Möslein K. M., & Sirtl H. (1998).  SOHO (Small Office / Home Office): Beschäftigungseffekte durch neue Arbeits- und Kooperationsformen?, Kommunikation und Kooperation. Jahresdokumentation des 44. Arbeitswissenschaftlichen Kongresses der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft an der Universität Bremen.
06. Project Reports
Hofmann, B., Posselt T., Fuhrmann O., & Roth A. (2012).  Service-Orientierung im Mittelstand.
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., Keiser S., Duell W., Fischer E., et al. (2010).  „Service Professionalität lernen und leben“ – Erste Bilanz.
Mertens, P., & Stößlein M. (2004).  Stakeholder Information Systems – rechnergestütztes Beziehungsmarketing. (Diller, H., Ed.).Marketinginnovationen erfolgreich gestalten. 83–104.
Mertens, P. (2003).  Supply Chain Management - Introductory Session.
Mertens, P. (2002).  Situative und personalisierte Rollen- und Unternehmensmodellierung.
Mertens, P. (1996).  Supporting Management Decisions - Concepts, Methods and Experiences. 305–325.
Mertens, P., Popp H., Wallrafen J., & Protzel P. (1996).  Soft-Computing-Methoden für die Kreditwürdigkeitsprüfung. (Kleinschmidt, P., & & al et., Ed.).Operations Research, Proceedings 1995. 305–310.
Mertens, P., & Belz R. (1994).  SIMULEX - A Multiattribute DSS to Solve Rescheduling Problems by Knowledge-based Simulation. (Schrader, M., Ed.).Annals of Operations Research. 109 ff..
Mertens, P., Falk J., & Spieck S. (1994).  Solving Logistical Problems with Partly Intelligent Agents. (Wolfinger, B., Ed.).Innovationen bei Rechen- und Kommunikationssystemen - Eine Herausforderung für die Informatik. 459 ff..
Mertens, P. (1993).  Stellungnahme zu: C. Lange/S. Schaefer Aufgaben, Aktivitäten und Instrumente eines DV-gestützten Investitions-Controllingsystems. Die Betriebswirtschaft. 53, 707 f..
Mertens, P., Falk J., Spieck S., & Weigelt M. (1993).  Some Experiments with Agents in Production and Logistics - Cooperation and Competition. Proceedings of the Thirteenth International Conference "Artificial Intelligence - Expert Systems - Natural Language". 519 ff..
Mertens, P., & Stößlein M. (0).  Stakeholder Information Systems - Stand und Weiterentwicklungsmöglichkeiten.
07. Book Chapters
Möslein, K. M., & Bansemir B. (2011).  Strategic Open Innovation: Basics, Actors, Tools and Tensions. (Hülsmann, M., & Pfeffermann N., Ed.).Strategies and Communications for Innovations. 11-23.
Neyer, A-K., & Doll B. (2010).  "Shared spaces" zur Kommunikationsunterstützung in offenen Innovationsprozessen. Innovationsfähigkeit sichert Zukunft. 39-46.
Böhler, D., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2010).  Structuring interaction in open collective work: A sensemaking perspective on ontologies. (Faehnrich, K-P., & Franczyk B., Ed.).Informatik 2010. Service Science - Neue Perspektiven für die Informatik. Lecture Notes in Informatics (LNI) - Proceedings, Series of the Gesellschaft fuer Informatik. 979–984.
Koch, M., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2009).  Social Software für Open Innovation - Die Integration interner und externer Innovatoren. (Zerfaß, A., & Möslein K. M., Ed.).Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationmanagement - Strategien im Zeitalter der Open Innovation. 159-175.
Fritzsche, A. (2008).  On the similarities between business and war. (Wilson, A., & Perry M., Ed.).War, virtual war and society. The challenge to communities.
Roth, A. (2007).  Supra-adaptive Netzgestaltung durch Multi-User-Center (MUC) - Erfolgsversprechen und Potential. (Günthner, W., Ed.).Neue Wege in der Automobillogistik.
Huff, A. Sigismund (2005).  Strengthening our practices as an academic field of inquiry. (Floyd, S., Roos J., & Jacobs C., Ed.).Innovating strategy practices.
Reichwald, R., & Meier R. (2002).  Stichwort "Dienstleistungsinnovation". (Specht, D., & Möhrle M., Ed.).Gabler Lexikon Technologie Management - Management von Innovation und neuen Technologien im Unternehmen. S. 23––25.
Huff, A. Sigismund, Johnson P., & Daniels K. (2001).  Sensemaking, Leadership and Mental Models. (Klimoski, R., & Zaccaro S., Ed.).The nature of organizational leadershio.
Reichwald, R., Bieberbach F., Hermann M., & Sirtl H. (1999).  SOHO (Small Office / Home Office) - Haushalte als Anbieter und Nachfrager von integrierten Dienstleistungen. (Baethge, M., Rock R., Ochel W., Reichwald R., & Schulz E., Ed.).Dienstleistungen als Chance: Entwicklungspfade für die Beschäftigung,. S. 298––361.
Huff, A. Sigismund, & Huff J. (1995).  Stress, inertia, opportunity and competitive position: a SOIP model of strategic change in the pharmaceutical industry. Best Paper Proceedings. 22–26.
Huff, A. Sigismund (1984).  Situation interpretation, leader behavour and effectiveness. (Hunt, J G., Ed.).Leaders and Managers: international perspectives on managerial behavior and leadership. 253–262.
08. Conference Presentations, Tracks and Workshops
Wolpert, S., & Reuter C. (2012).  Status Quo of City Logistics in Scientific Literature. Transportation Reserarch Board 91st Annual Meeting.
Miscellaneous
Möslein, K. M., & Neyer A-K. (2012).  Special Issue "Open Innovation for the Greater Good".
Mertens, P. (2012).  Schwierigkeiten bei IT-Großprojekten der Öffentlichen Verwaltung.  (1.87 MB)
Hansen, E. G., & Spitzeck H. (2010).  Stakeholder Governance – An analysis of BITC Corporate Responsibility Index Data on Stakeholder Engagement and Governance.
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Standardization. CLIC Executive Briefing Note, No. 12.  (2.3 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Export. CLIC Executive Briefing Note, No. 16.  (2.58 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Markets. CLIC Executive Briefing Note, No. 15.  (2.73 MB)
Doll, B., Schüller C., & Götzendörfer M. (2009).  Social Prototyping. COD - Create Or Die.
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Engineering. CLIC Executive Briefing Note, No. 10.  (3 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Innovation. CLIC Executive Briefing Note, No. 9.  (3.45 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Individualization. CLIC Executive Briefing Note, No. 11.  (2.71 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service Innovation in Education and Research. CLIC Executive Briefing Note, No. 14.  (2.96 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Huff A. Sigismund, Kölling M., & Neyer A-K. (2009).  Service in the Healthcare Sector. CLIC Executive Briefing Note, No. 13.  (2.61 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service im Gesundheitssektor. CLIC Executive Briefing Note, No. 5.  (1.33 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Innovation in Bildung und Forschung. CLIC Executive Briefing Note, No. 6.  (1.45 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Innovation. CLIC Executive Briefing Note, No. 1.  (1.37 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Individualisierung. CLIC Executive Briefing Note, No. 3.  (1.42 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service Engineering. CLIC Executive Briefing Note, No. 2.  (1.53 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Export. CLIC Executive Briefing Note, No. 8.  (1.41 MB)
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Standardisierung. CLIC Executive Briefing Note, No. 4.  (1.13 MB)
Schäfer, T. F. (2008).  Stakeholderorientiertes Integrationsmanagement bei Fusionen und Akquisitionen. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Reichwald, R., Möslein K. M., Kölling M., & Neyer A-K. (2008).  Service-Märkte. CLIC Executive Briefing Note, No. 7.  (1.62 MB)
Kempf, M. (2007).  Strukturwandel und die Dynamik von Abhängigkeiten: Ein Theorieansatz und seine Illustration am deutschen Kabelnetzsektor. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Suchanek, S. (2007).  Strukturation von Handwerksnetzwerken Organisatorische Aktionsparameter der Netzwerkkooperation von Handwerksbetrieben. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Benz, M-A. (2007).  Strategies in Markets for Experience and Credence Goods. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Wernick, C. (2007).  Strategic Investment Decisions in Regulated Markets: The Relationship Between Infrastructure Investments and Regulation in European Broadband. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Möslein, K. M., & Matthaei E. E. (2007).  Strategic Positioning in Biotech: The Case of VITA34. HHL Open School Case.
Möslein, K. M., & Matthaei E. E. (2006).  Service Innovation in the IT-Industry: The Case of PC-Ware. HHL Open School Case.
Wolff, C. (2005).  Stabilität und Flexibilität von Kooperationen: Entwicklung einer wettbewerbsorientierten Flexibilitätstheorie am Beispiel der Automobilbranche. (Picot, A., Reichwald R., Franck E., & Möslein K. M., Ed.).Markets and Organisations.
Bloom, N., Conway N., Mole K., Möslein K. M., Neely A., & Frost C. (2004).  Solving the Skills Gap. Summary Report from an AIM/CIHE Management Research Forum.  (1011.01 KB)
Reichwald, R., & Möslein K. M. (2000).  Stichwort: Virtuelle Organisation. Executive Briefing Note TUM.  (32.93 KB)
Reichwald, R., & Möslein K. M. (1997).  Service und Dienstleistungsqualität als Wachstumsfeld. Executive Briefing Note TUM.  (72.98 KB)